Pieni provoilu sallittakoon tuossa otsikossa
Albin Express "Geronimo" myydään (tai ollaan myymättä) tarjousten perusteella.
Runkonumero 1077 viittaa aivan viimeisimpiin Expresseihin enkä ole uudempaa ainakaan Suomessa nähnyt.
Veneestä on kunnostettu / uusittu lähes kaikki purjeita lukuun ottamatta (vuosituhannen alun WB:n purjeet ja muita rättejä). Työt on tehty rahaa ja ennen kaikkea vaivaa säästämättä ulkonäkövastaavan (minä) valvonnassa.
Muutama laituriparlamentin "myyntikommentti" loppukesältä:
Teidän veneessä se ei pojat ikä näy!
Minkä ihmeen takia te tuon myytte kun olette tehneet sen eteen niin paljon töitä?
Pari kuvaa ohessa. Myynti ei ollut suunnitelmissa kesällä joten ei ole myyntikuviakaan... tässä nyt kuitenkin jotain:
Yleiskuva veneestä (Päijännepurjehdus 2008):
Laiturikuva veneestä (kesä 2010):
Laiturikuva veneestä (Päijännepurjehdus 2010):
Pohja raapattiin ja vesihiottiin geelille kaksi vuotta sitten:
Pohja primeroitiin Hempelin tuotteilla, vene on pidetty aina hyvässä vahassa. Pukki on teetetty 2007:
Kansiheloitus on uusittu vuosina 2008-2010. Yhtään vanhaa reikää ei ole näkyvissä. Loki on vuosimallia 2008:
Peräsin on peruskunnostettu, tarkempi stoori löytyy topicista "Peräsinremontti":
Peräsinremontin yhteydessä kunnostettiin myös keulaluukku:
Levankiprojekti oli vuorossa 2010, samalla uusittiin vantteja ja vanttiruuvit (poistettiin keulan vanttiruuvi) sekä kukontalja:
Seinälevyt ja sähköt vaihdettiin 2006, samalla rakennettiin saaristolaislaatikko. Veneessä on myös ruotsalaistyyppiset sivukaapit:
Sisäkatto uusittiin 2010:
Kuten kuvista ehkä näkee, venettä on ylläpidetty seuraavaa järjestystä noudattaen:
1. Turvallisuus
2. Käytön helppous
3. Ulkonäkö
4. Nopeus
Mukavuusvarusteista mainittakoon
- Mariner Sail Mate 2t perämoottori (vm. 2000, lataava)
- Aurinkopaneeli + lataussäädin + Midac Aboat 100Ah
- Huollettu ja toimiva (!) Thermo -lämmitin (juu-u, se ihan oikeasti toimii)
- Ankkuriliina (tupla-ankkurit kettingeillä)
- CD-soitin
Iso ja fokka ovat WB:n, muistaakseni vuosimallia 2000. Muut purjeet lienevät alkuperäisiä. Juokseva riki on uusittu vuosina 2008-2010 kokonaan.
P.S. Vene on Messilässä, Lahden vieressä. Talvisäilytyspaikka samassa satamassa.
P.P.S. Niin se hinta... Kai nää vehkeet aika vakiohinnoissa ovat? Kymppitonnilla ei taida kehdata myydä edes näin syksyllä mutta kaipa se hinta jossain siellä päin kuitenkin lienee.
P.P.P.S. Vene on nyt telakoitu, syyshuolto tehty. Uusi vene on jo "katsottu" joten tarjouksia otetaan vastaan - sanotaan nyt alustavaksi pyyntihinnaksi vaikka 11500e.
Antti Mäkinen, LPS
antti.makinen[a]edu.orimattila.fi
GSM 040 5914628(t) tai 0400 680176(k)
Myydään Suomen uusin (?) ja hienoin (?) Express --- MYYTY!
Moderator: mhm
Myydään Suomen uusin (?) ja hienoin (?) Express --- MYYTY!
Last edited by McInen on Mon Jan 24, 2011 8:55 pm, edited 4 times in total.
Antti
Re: Myydään Suomen uusin (?) ja hienoin (?) Express
Milla on/oli 1101.
Re: Myydään Suomen uusin (?) ja hienoin (?) Express
Entäs Bluegrass FIN-1855. Toi tuskin on valmistuvuosi
Re: Myydään Suomen uusin (?) ja hienoin (?) Express
OK, nyt meillä on ilmoittautunut yksi suurempi runkonumero.
Korjataan siis provoiluotsikkoa "toiseksi uusin(?)"
Geronimon SPL:n rekkari on FIN-3020 mutta siitä nyt ei kannata päätellä mitään...
Korjataan siis provoiluotsikkoa "toiseksi uusin(?)"
Geronimon SPL:n rekkari on FIN-3020 mutta siitä nyt ei kannata päätellä mitään...
Antti
Re: Myydään Suomen uusin (?) ja hienoin (?) Express
Alkuperäistä ilmoitusta on nyt päivitetty hieman (pari kuvaa).
Antti
Re: Myydään Suomen uusin (?) ja hienoin (?) Express
BG:n runkonumero taitaa olla 422, jos en ihan väärin muista.mhm wrote:Entäs Bluegrass FIN-1855. Toi tuskin on valmistuvuosi
-mrian
Re: Myydään Suomen uusin (?) ja hienoin (?) Express
Ilmoitusta päivitetty hieman. Vene on pukilla ja uusi katsottuna joten ei muuta kuin tarjoamaan
Antti